Koko perheen liikuntavuoro sunnuntaisin Miinan koulun liikuntasalissa klo 16-17

Aluksi lämmitellään muutamalla leikillä, jonka jälkeen vapaamuotoista liikkumista temppuradalla.

• Vuoro on maksuton
  • Paikalle tulo ei sido mihinkään
  • Halutessasi voit tulla liikkumaan vain kerran tai osallistua joka sunnuntai
  • Mukaan tarvitset ainoastaan iloista, touhukasta mieltä ja lapsille sisätossut!
  • Sisäänkäynti liikuntasaliin löytyy S-marketin puoleisesta päädystä

Perhekahvila torstaisin klo 9-11 kunnantalon takkahuoneella

Perhekahvilassa on tarjolla aamupalaa 1€ / perhe! Perhekahviloihin ovat kaikki lapsiperheet tervetulleita. Perhekahvilassa vanhemmat tutustuvat paikkakunnan muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat ikäistään seuraa. Perhekahvilassa jutellaan ja kahvitellaan, leikitään lasten kanssa tai kuullaan asiantuntija-alustuksia.

Satutunnit Jokioisten kirjastossa lauantaisin klo 10:00-10:40

Kevään 2023 satutuntipäivät: 15.4, 22.4. ja 13.5.2023

Tervetuloa uppoutumaan satujen maailmaan.

Muuta toimintaamme

Perhekummitoiminta

Perhekummit tarjoavat tukea lapsiperheille ja antavat voimia arkeen. MLL kouluttaa perhekummeja lapsiperheiden avuksi. Lue lisää perhekummitoiminnasta MLL:n sivuilta tai MLL:n Hämeen piirin sivuilta.

Perhekerho

Seurakuntatalon perhekerho kokoontuu tiistaisin klo 9:30-11:30 seurakuntatalon yläkerrassa. Ovet aukeavat klo 9:30, jolloin tarjolla kahvia ja mehua (MLL). Alkupiiri klo 10, jonka jälkeen leikkiä, askartelua ja seurustelua. Loppupiiri noin klo 11:10 ja ruokailu klo 11:20. Ruoka on lapsille maksuton ja aikuisille 4 euroa.

Tukioppilastoiminta

Jokioisten yhdistys tukee Paanan koulun tukioppilastoimintaa osallistumalla mm. heidän koulutukseensa.

Nuorisokahvilan valvontavuorot

Osallistumme nuorisokahvilan valvontaan tarpeen mukaan. Jos haluat osallistua yhdistyksen vapaaehtoistoimintaan ja varainhankintaan tällä tavalla, ota yhteyttä nuorisovastaavaamme

Vauvalahja

Jaamme neuvolan kautta kaikille jokioislaisille vauvaperheille MLL:n tuotelahjan ja tietoa toiminnastamme.